Audyt marketingowy

Gdy chodziłeś do szkoły, twoje postępy w nauce były regularnie weryfikowane przez nauczycieli. W biznesie twoje działania weryfikuje rynek, jednak często klienci nie są w stanie dać Ci jednoznacznej odpowiedzi, co jest w twoich działaniach nie tak. Jeśli utknąłeś w miejscu, masz wrażenie chaosu w dotychczasowej komunikacji i chciałbyś poddać swoje działania kompleksowej ocenie, audyt marketingowy może być dobrą opcją dla ciebie. Dzięki temu odkryjesz nie tylko, gdzie popełniasz błędy, ale także otrzymasz mnóstwo wskazówek i pomysłów, o których wcześniej nie myślałeś.

Dzięki audytowi można odkodować, jaki wizerunek tworzy marka, określić spójność jej działań, mocne i słabe strony dotychczasowej komunikacji oraz określić zmiany, które pomogą lepiej dotrzeć do klientów i zrealizować cele zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe.

Audyt obejmuje zarówno weryfikację strategii marki, jak i strategii komunikacji – ich spójność, skuteczność, zgodność z dobrymi praktykami i trendami i – co najważniejsze – twoimi założeniami i celami.

Audyt podstawowy

Idealny dla małych firm, które jeszcze nie są biegłe w marketingu
1100
+23% VAT
  • Analiza pozycjonowania marki
  • Analiza wizualnej komunikacji marki
  • Analiza wykorzystywanych kanałów komunikacji
  • Analiza komunikacji na stronie www
  • Analiza komunikacji w social media
  • Rekomendacje zmian

Audyt rozszerzony

Dla tych, którzy nie chcą, by umknął im żaden błąd
3500
+23% VAT
  • Analiza pozycjonowania marki
  • Analiza wizualnej komunikacji marki
  • Analiza wykorzystywanych kanałów komunikacji
  • Analiza komunikacji na stronie www
  • Analiza komunikacji w social media
  • Analiza komunikacji w innych kanałach (np. druk, wideo, blog)
  • Rekomendacje zmian
  • Analiza grupy docelowej
  • Analiza wyróżników marki
  • Analiza lingwistyczna marki
  • Analiza sensoryczna
  • Analiza wpływu społecznego
  • Analiza techniczna strony www
hit

Gotowy na nową jakość w twoim marketingu?

Zamów audyt już dziś

Katarzyna Kaczyńska

Wydawałoby się, że praca nad marką osobistą dla specjalisty brandingu jest czymś prostym i banalnym. Otóż nic bardziej mylnego. Opinia i konstruktywna krytyka kogoś z zewnątrz są nieocenione. Zaufałam Marcie i jej kompetencjom, a przeprowadzony audyt dla mojej marki okazał się strzałem w dziesiątkę. Weryfikacja wcześniejszych założeń, korekta dotychczasowych działań i kompleksowe wytyczne do wdrożenia są teraz dla mnie jak dokładnie rozpisany „rozkład jazdy” mojej marki. Jeśli szukasz zaangażowania i wysokiej jakości rezultatów, to współpracę z Martą zdecydowanie polecam.​

Dlaczego warto?

KOMPLEKSOWOŚĆ
Całościowe podejście do analizy twoich dotychczasowych działań, ich spójności i zgodności z założeniami.
SZYBKOŚĆ
Mnóstwo rekomendacji i wskazówek, które możesz wdrożyć od razu po otrzymaniu audytu i szybko zobaczyć efekty.
ZOSTAJE Z TOBĄ NA ZAWSZE
Dzięki spisanej formie rekomendacji, nic ci nie ucieknie i będziesz mógł regularnie wracać do audytu, bez konieczności konsultowania się ze mną.

Jak przebiega audyt?

  1. Dostajesz ode mnie listę pytań i zadań – poproszę m.in. o dostępy do wglądu Google Analytics, przesłanie materiałów graficznych oraz wykonanie ćwiczeń, w których określisz, jaka twoim zdaniem powinna być twoja marka i jakie cele powinien realizować marketing
  2. W przeciągu 14 dni dokonam kompleksowego przeglądu Twoich działań zgodnie z pakietem podstawowym lub rozszerzonym
  3. Zweryfikuję także twoje działania z tym, jak chcesz, by była postrzegana marka – określę, jak duża jest między tym luka i jak możesz ją zmniejszyć
  4. Gotowy audyt ma formę raportu, który zawiera od 30 do 100 stron. Przesyłam go do ciebie i daję ci kilka dni na zapoznanie się z nim.
  5. Na koniec umawiamy się na 1h rozmowę online lub telefoniczną, podczas której możesz dopytać o rekomendacje z audytu i wspólnie zaplanować listę zadań wynikającą z rekomendacji.
0