Audyt marketingowy - Marta Górazda

Audyt marketingowy

Gdy chodziłeś do szkoły, twoje postępy w nauce były regularnie weryfikowane przez nauczycieli. W biznesie twoje działania weryfikuje rynek, jednak często klienci nie są w stanie dać Ci jednoznacznej odpowiedzi, co jest w twoich działaniach nie tak. Jeśli utknąłeś w miejscu, masz wrażenie chaosu w dotychczasowej komunikacji i chciałbyś poddać swoje działania kompleksowej ocenie, audyt marketingowy może być dobrą opcją dla ciebie. Dzięki temu odkryjesz nie tylko, gdzie popełniasz błędy, ale także otrzymasz mnóstwo wskazówek i pomysłów, o których wcześniej nie myślałeś.

 

Dzięki audytowi można odkodować, jaki wizerunek tworzy marka, określić spójność jej działań, mocne i słabe strony dotychczasowej komunikacji oraz określić zmiany, które pomogą lepiej dotrzeć do klientów i zrealizować cele zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe.

Audyt przeprowadzam w wersji podstawowej (idealny, jeśli twoje działania marketingowe nie są jeszcze zaawansowane) i rozszerzonej (jeśli chcesz, by żaden marketingowy błąd ci nie umknął i chcesz poznać więcej wskazówek i szans na rozwój). W obu opcjach audyt obejmuje zarówno weryfikację strategii marki, jak i strategii komunikacji – ich spójność, skuteczność, zgodność z dobrymi praktykami i trendami i – co najważniejsze – twoimi założeniami i celami.

Z czego składa się audyt marketingowy?

ANALIZA POZYCJONOWANIA MARKI

Co marka mówi i obiecuje oraz jaki wizerunek na tej podstawie można odkodować.

Analiza wizualnej komunikacji marki

Logo, typografii, key visuala, grafik, zdjęć i co najważniejsze - spójności marki oraz przekazu, jaki kreują obrazy.

Analiza wykorzystywanych kanałów komunikacji

Określenie, gdzie marka już się komunikuje, na ile jest to spójne i adekwatne do grupy docelowej.

Analiza komunikacji na stronie www

Układ strony głównej, zakładek, realizacja celów wizerunkowych i sprzedażowych przez stronę www.

Analiza komunikacji w social media

Plusy i minusy prowadzonej komunikacji, analiza wybranych postów.

Analiza komunikacji w innych kanałach

W wersji rozszerzonej audytu. - np. analiza materiałów drukowanych, dodatkowych landing page, komunikacji wideo, bloga firmowego.

Analiza grupy docelowej

W wersji rozszerzonej audytu. Określenie demograficznych cech grupy na podstawie danych z Google Analytics i Facebooka.

Analiza wyróżników marki

W wersji rozszerzonej audytu. Szczegółowa analiza charakterystycznych dla marki wyróżników i sposobów ich komunikacji.

Analiza lingwistyczna komunikacji marki

W wersji rozszerzonej audytu. Język marki, stosowane środki stylistyczne i perswazyjne, w tym umiejętność stosowania języka korzyści i Call To Action.

Analiza sensoryczna

W wersji rozszerzonej audytu. Jak marka oddziałuje na zmysły wzroku, słuchu, węchu, smaku, dotyku i kreuje tym samym wizerunek.

Analiza wpływu społecznego

W wersji rozszerzonej audytu. Na ile marka wykorzystuje reguły wpływu, by osiągać swoje cele.

Analiza techniczna strony www

W wersji rozszerzonej audytu. Analiza podstawowych wskaźników w Google Analytics, szybkości ładowania się strony i podstawowa analiza SEO.

Rekomendacje zmian

Wskazówki i pomysły w każdym z analizowanych obszarów.

Na życzenie

Na życzenie możemy rozszerzyć analizę o audyt SEO, analizę pozycjonowania konkurencji, analizę produktu twojej marki i jej konkurencji, analizę portfolio i architektury marek, porównanie z konkurencją na mapach percepcji, a także badania z grupą docelową.

Gotowy na nową jakość w twoim marketingu?

zamów audyt JUŻ DZIŚ

Wydawałoby się, że praca nad marką osobistą dla specjalisty brandingu jest czymś prostym i banalnym. Otóż nic bardziej mylnego. Opinia i konstruktywna krytyka kogoś z zewnątrz są nieocenione. Zaufałam Marcie i jej kompetencjom, a przeprowadzony audyt dla mojej marki okazał się strzałem w dziesiątkę. Weryfikacja wcześniejszych założeń, korekta dotychczasowych działań i kompleksowe wytyczne do wdrożenia są teraz dla mnie jak dokładnie rozpisany „rozkład jazdy” mojej marki. Jeśli szukasz zaangażowania i wysokiej jakości rezultatów, to współpracę z Martą zdecydowanie polecam.
Katarzyna Kaczyńska
Projektant graficzny & Art Director

Cena za audyt podstawowy: 1500zł netto

aktualna promocja: 1100zł netto

Cena za audyt rozszerzony: 4000zł netto

aktualna promocja: 2960zł netto

+23% vat

Dlaczego warto?

KOMPLEKSOWOŚĆ

Kompleksowe podejście do analizy twoich dotychczasowych działań, ich spójności i zgodności z założeniami

SZYBKOŚĆ

Mnóstwo rekomendacji i wskazówek, które możesz wdrożyć od razu po otrzymaniu audytu i szybko zobaczyć efekty

ZOSTAJE Z TOBĄ NA ZAWSZE

Dzięki spisanej formie rekomendacji, nic ci nie ucieknie i będziesz mógł regularnie wracać do audytu, bez konieczności konsultowania się ze mną

Jak przebiega audyt?

  1. Dostajesz ode mnie listę pytań i zadań – poproszę m.in. o dostępy do wglądu Google Analytics, przesłanie materiałów graficznych oraz wykonanie ćwiczeń, w których określisz, jaka twoim zdaniem powinna być twoja marka i jakie cele powinien realizować marketing
  2. W przeciągu 14 dni dokonam kompleksowego przeglądu Twoich działań zgodnie z pakietem podstawowym lub rozszerzonym
  3. Zweryfikuję także twoje działania z tym, jak chcesz, by była postrzegana marka – określę, jak duża jest między tym luka i jak możesz ją zmniejszyć
  4. Gotowy audyt ma formę raportu, który zawiera od 30 do 100 stron. Przesyłam go do ciebie i daję ci kilka dni na zapoznanie się z nim.
  5. Na koniec umawiamy się na 1h rozmowę online lub telefoniczną, podczas której możesz dopytać o rekomendacje z audytu i wspólnie zaplanować listę zadań wynikającą z rekomendacji.

Gotowy na nową jakość w twoim marketingu?

zamów audyt JUŻ DZIŚ