obserwuj co inni mówią o marce, badaj wizerunek marki

Wizerunek marki – jak go badać i dlaczego warto to robić?

Często, gdy pytam o cel planowanej kampanii marketingowej, słyszę, że ma budować/poprawiać wizerunek marki. Bardzo się wtedy cieszę, bo to oznacza aż dwie rzeczy: Można zrobić coś fajnego, Można zrobić badania. Ten drugi punkt pewnie wiele osób dziwi. A ja się pytam – jak chcesz czymś zarządzać, jeśli nie chcesz

Czytaj więcej »

Czego nauczył mnie 2016? 10 najważniejszych lekcji

Rok 2016 był dla mnie czasem zdobywania doświadczenia. To był mój najintensywniejszy rok pod względem zawodowym jak do tej pory. Właściwie co chwilę wychodziłam ze swojej strefy komfortu i wychodziłam na tym dobrze :) Dużo zainwestowałam też w swój rozwój. Przeczytałam sporo książek, zostałam moderatorem Design Thinking i propagatorem tej

Czytaj więcej »

10 kroków do zbudowania strategii marki osobistej

Marka osobista – nosisz ją w sobie. Tak mogłabym sparafrazować Natalię Kukulską na użytek tego tekstu. Bo markę osobistą każdy już jakąś ma. Jeśli nie zarządzasz nią świadomie, to żyje ona swoim życiem. Lepiej więc zabrać się za to, jak chcesz być postrzegany przez otoczenie. O strategicznym podejściu do personal

Czytaj więcej »

Dlaczego zajmuję się marketingiem? Moja filozofia działania

Wierzę, że każdy z nas rodzi się z powołaniem do naprawiania świata wokół. Są ludzie, którzy naprawiają przedmioty: to mechanicy, inżynierowie, projektanci. Są ludzie, którzy naprawiają innych ludzi: to lekarze, psychologowie, trenerzy personalni, nauczyciele. I są też ci, którzy naprawiają to, co jest pomiędzy przedmiotami i ludźmi: relacje, marki, komunikację.

Czytaj więcej »

Dlaczego marka powinna mieć osobowość?

Osobowość jest dla marki tym, czym dla człowieka charakter. Określa to, jak marka się zachowuje, jaki ma styl bycia, walki z konkurentami i dialogu z odbiorcami. Markę, która ma osobowość, łatwiej jest polubić czy wręcz pokochać. To element, którego konkurencja nie może podrobić. Jest podstawowym elementem strategii marki i powinna

Czytaj więcej »

Jak zidentyfikować punkty styku klienta z marką?

Kształtowanie wizerunku marki to nie jest sprawa jednorazowa. To ciągły proces, który marka może zepsuć w każdej chwili. Na jej wizerunek ma wpływ suma doświadczeń odbiorcy, a nie jednorazowa kampania. Wszystkie kontakty z marką sklejają się w jej postrzeganie i wpływają na to, czy konsument zdecyduje się po raz kolejny włożyć ją do swojego

Czytaj więcej »

Umów się na bezpłatną 20-minutową konsultację

Napisz do mnie: kontakt@martagorazda.pl

0