Dziś już sama obecność w Internecie i social mediach nie wystarcza. Trzeba dostarczać użytkownikom korzyści zamiast nachalnie promować swoje produkty. Content marketing uznawany jest za jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, które pozwala na odnoszenie korzyści przez obie strony. Tworzenie i dystrybucja atrakcyjnych, unikatowych i przydatnych dla odbiorców treści to skuteczna metoda, by przyciągnąć i utrzymać uwagę klientów, a także zyskać w oczach otoczenia biznesowego i… wyszukiwarki.

Mówi się, że content marketing to przyszłość marketingu. Z roku na rok zainteresowanie nim rośnie, a prognozy zakładają, że w 2014 roku na rynku pracy pojawi się wzmożona potrzeba specjalistów z tego zakresu.

Ta dziedzina będzie się rozwijać, bo klienci są zniechęceni do tradycyjnych, perswazyjnych metod promocji, a swoje wybory często dokonują na podstawie informacji znalezionych w sieci. W interesie marketerów powinno więc leżeć, by czynić swe marki łatwymi do odnalezienia przez potencjalnych klientów, a udostępniane przez nich treści nie tylko zdobywały uwagę, ale i ją utrzymywały, dając odbiorcom pewność, że marka jest ekspertem w swojej dziedzinie.

I choć niezliczenie wiele razy powtarzano już, że content is king, to często nie wiemy, jak kierować się tą zasadą w pracy. Nie wiemy, skąd brać pomysły na dobry content i jak go tworzyć, by zaangażował klienta i sprawił, że będzie się nim chętnie dzielił z innymi.

Z tym problemem stykają się zarówno osoby zajmujące się marketingiem, przedsiębiorcy, ale również twórcy internetowych treści: blogerzy, youtuberzy i inni.

Ty też? W takim razie mam dla ciebie konkurs. Masz szansę wygrać wejściówkę na konferencję poświęconą content marketingowi, która odbędzie się 11 marca 2014 roku w Corporate Center przy ul. Mysiej 3 w Warszawie.

Organizatorem wydarzenia i sponsorem konkursu jest Mediarun Academy. Jeśli czujesz, że chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat content marketingu, to nie ma lepszej okazji. Swoje prelekcje wygłoszą m.in.: Yuri Drabent, Włas Chorowiec, Marcin Rzeczkowski oraz Kuba Kaliciński.

Żeby wygrać, napisz w komentarzu, skąd brać pomysły i informacje potrzebne do stworzenia unikatowego contentu?

Na odpowiedzi czekam do 2 marca. Spośród wszystkich zamieszczonych komentarzy wybiorę zwycięzcę, z którym skontaktuję się dzień później.

Oczywiście możesz również kupić wejściówkę, nie stresując się, czy wygrasz ją w konkursie. Do 28.02 cena wynosi 690zł, później 890zł (+VAT).

Więcej informacji  i szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie konferencji.

Czekam na wasze komentarze, powodzenia! :)