Harmonogram komunikacji

Twoje pomysły mają problem, by ujrzeć światło dzienne? Nie wiesz jak zaplanować swoje działania marketingowe? Twoja komunikacja nie realizuje celów, jakie chcesz osiągnąć? Być może masz problem z odpowiednim planowaniem komunikacji twojej marki, rozłożeniem treści w czasie i znalezieniem czasu na najważniejsze – realizację planu. 

Stwórzmy wspólnie harmonogram komunikacji dla twojej marki na 30 lub 90 dni. Nauczysz się w ten sposób zarządzać działaniami marketingowymi i organizować je wokół cykli tematycznych oraz podporządkowywać je celom i promocji wybranych produktów.

Harmonogram komunikacji to twój plan komunikacji marketingowej, który zawiera szczegóły takie, jak kiedy, co i gdzie postować, jakich treści i obrazów użyć. To przełożenie założeń i celów twojej marki na codzienne działania. Dzięki temu nie będziesz każdego dnia zastanawiać się “co dziś opublikować?”, a cały proces tworzenia treści będzie przebiegał sprawniej.

Harmonogram 
na 30 dni

Stworzymy plan na miesiąc
499
+23% VAT
  •  

Harmonogram 
na 90 dni

Stworzymy plan na 3 miesiące
zł1500
1199
+23% VAT
  •  
HIT

Gotowy na nową jakość w twoim marketingu?

Zaplanujmy twoje działania razem już dziś

Michalina Futkowska

Marta opracowała dla mnie strategię poprzedzoną audytem oraz solidną analizą klientów i konkurencji. Podejście do tematu, rozkład na czynniki pierwsze i wyciągnięte wnioski były dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. W wyniku naszej współpracy powstał dokument, do którego zaglądam 
codziennie, który zawsze noszę ze sobą. 
Wersja papierowa strategii pozwala mi na zapisywanie notatek i nanoszenie kolejnych pomysłów zainspirowanych tymi, które zaproponowała Marta. Podczas opracowywania strategii Marta przeprowadziła dla mnie warsztat strategiczny, dzięki czemu dokładnie wiem, co
i dlaczego znajduje się w strategii. Dzięki temu czuję
i wiem, jak wdrożyć zapisane pomysły w życie i w jakim kierunku podążać dalej. Moja marka jest teraz spójna, stoi mocno na nogach, dzięki czemu łatwiej się rozwijać. 

Jak przebiega praca nad harmonogramem?

  1. Na początku zdzwaniamy się na 15 min rozmowę telefoniczną, żebym poznała, jak do tej pory planowane były działania marketingowe w twoim biznesie i zadała niezbędne pytania. Jeśli tworzyłeś już harmonogramy – koniecznie je prześlij.
  2. Mailowo wspólnie wybieramy kanały, cykle komunikacji i promowane produkty, które będą podstawą do stworzenia harmonogramu. Jako zadanie domowe otrzymasz do stworzenia roboczą wersję harmonogramu.
  3. Na konsultacji (1-1,5h) omawiamy twój roboczy harmonogram – udzielam ci wskazówek, co należy w nim poprawić. Harmonogramy tworzymy w dokumentach współdzielonych (Google Drive), gdzie zostawiam ci także komentarze do poszczególnych postów.
  4. Po naszej rozmowie poprawiasz harmonogram i przesyłasz do mnie do sprawdzenia.
  5. Kolejny krok zostaje po twojej stronie: to realizacja stworzonego planu.
  6. Harmonogramy na kolejne miesiące możesz już tworzyć sam!

Gotowy na nową jakość w twoim marketingu?

Zaplanujmy twoje działania razem już dziś

0