Cześć, nazywam się Marta Górazda i rozwiązuję problemy biznesowe moich klientów. Jestem strategiem marketingowym z doświadczeniem i autorską metodologią pracy, łączącą branding, planowanie strategiczne, zarządzanie doświadczeniem klienta, design thinking i business design. Moimi klientami są zarówno małe firmy, start-upy, jak i agencje strategiczne czy firmy konsultingowe.

Specjalizuję się w zintegrowanej komunikacji marketingowej i klientocentryzmie – projektowaniu biznesu, produktów i komunikacji z myślą o klientach. Doradzam, jak poprawić całościowe doświadczenie marki we wszystkich jej punktach styku. Pomogę w zmianie wizerunku twojej marki lub wzroście sprzedaży. Chętnie zaprojektuję z tobą twój biznes lub komunikację na nowo.

Jestem certyfikowanym moderatorem design thinking i praktykiem tej metody. Szkolę, prowadzę warsztaty i konsultuję projekty marketingowe. Najważniejszymi słowami w moim słowniku są: spójność, konsekwencja, zrozumienie, autentyczność, kreatywność, pracowitość i przedsiębiorczość.

Startujesz z biznesem, chcesz stworzyć markę i przyciągnąć klientów, ale nie wiesz jak? Nie jesteś pewien, czego potrzebuje rynek i czy masz już product-market fit? Chcesz poprawić komunikację? Ulepszyć doświadczenie klientów? A może stworzyć innowacyjne rozwiązania i wprowadzić nowy produkt na rynek?

Jeżeli nie masz jeszcze strategii marketingowej, to zbudujemy ją wspólnie. Mam w tym doświadczenie. Przygotowałam kilkadziesiąt strategii komunikacji dla klientów z różnych branż. Przez kilka lat pracowałam w agencji marketingowej, która w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego 2015” została oceniona jako najlepsza pod względem strategii, badań i analiz marketingowych. Dla jednego z klientów przygotowałam strategię, która poskutkowała wzrostem 230% rok do roku. Pracowałam m.in. dla marek: Pizza Portal, Vantage Development, Antal, APSYS, Sano.

15937008_1315711631833767_5348348383590874093_o15193588_1245799432158321_270042622996637201_nW czym mogę Ci pomóc?

  • analizy i audyty strategiczne, audyt marki
  • badania marketingowe, badania customer development
  • strategia marki i komunikacji
  • modelowanie biznesowe
  • strategia UX
  • strategia content marketingowa
  • wsparcie w realizacji działań z zakresu e-marketingu
  • warsztaty strategiczne, warsztaty tworzenia nowych rozwiązań i propozycji wartości
  • konsultacje
  • szkolenia

 

Lubię dzielić się wiedzą. Piszę do branżowych mediów – moje teksty możesz przeczytać m.in. w Marketingu w Praktyce, Marketerze+, Briefie, Interaktywnie czy w Nowym Marketingu. Występuję na konferencjach i szkolę. Bardzo lubię pracę z ludźmi – nawet bardziej niż z komputerami :)

 

Po godzinach

Gdy miałam 6 lat, postanowiłam, że zostanę pisarką. Coś poszło nie tak i ostatecznie zostałam blogerką, która uwielbia pochłaniać książki. Czytam głównie literaturę biznesową – listę przeczytanych przeze mnie książek znajdziesz tutaj.

Poza nieustannym rozwojem, lubię dobre kino (mój ulubiony film to czarno-biały „O dziewczynie która wraca nocą sama do domu”), wino, cydr, kawę i dobre jedzenie. Uśmiecham się na widok Bounty i wszystkiego innego, co zawiera kokosy. Jeżeli spotkamy się kiedyś na branżowym wydarzeniu, to na afterparty na pewno znajdziesz mnie na parkiecie :)

Moim znakiem charakterystycznym jest burza rudych loków :)

Możesz do mnie napisać: kontakt@martagorazda.pl albo zadzwonić: 505 203 120.

Spotkajmy się również w social media:

fac tw facebook-twitter-pinterest-instagram-promojam-icon-185719585

Do zobaczenia!